2010. július 31., szombat

Legény-, és lánybúcsú

Nagyon buli volt az este! Hampel Gabi és Molnár Zsuzsi augusztus 7-én összeházasodnak és ma este megleptük őket. Egyik sem tudott arról, hogy búcsúztatót szerveztünk nekik. Nüncsiékhez hozta Gábor Zsuzsit esküvői megbeszélésre és minden lány ott várta őt. Igazi meglepi volt! De Hampinak még csak most kezdődött a móka.

Lent vártuk a kapualjban, mivel a lánybúcsún nem maradhatott. Ahogy kilépett a kapun elkaptuk. Norbi, Dávid és én. Norbi és Dávid fején harisnya volt. Én lefogtam, Norbi párnahuzatot húzott Hampi fejére, Dávid elkapta a lábát és már vittük is a kocsiba. Bedobtuk a hátsó ülésre és csikorgó kerekekkel elillantunk. Két hét múlva lesz a temetése...:) Nemnemnem!

Nagyon poén volt. Elmentünk utána játszani a Feeling Centerbe. Nagy falra kivetíthető virtuális játékokkal játszottunk. Kardoztunk egymással, íjaztunk, pingpongoztunk. Aztán mentünk kajálni, beszélgetni. Ilyenkor a házasok jó tanácsokat adnak a házasodni készülő "fiatalembernek". Mindig nagy áldás ez a rész! És most is az volt. Nem fogjuk elfelejteni ezt az estét!

Ezen az estén jött néhány gondolat, amit meg fogok veletek osztani a következő napokban. Az én jó tanácsaimból jött az ötlet.

Itt a magja:

A házasság Istentől kapott ajándék és arra használja, hogy a jellemünket formálja. A jellemformálódáshoz viszont jó döntések kellenek. A jó döntésekhez válaszok, a válaszokhoz jó kérdések. Szóval, az utóbbi időben (1 évben), többet tanultam a házasságról, mint az előtte lévő 10 évben. HÚÚÚ, már 11 éve házasok vagyunk! Virág egy hős!
A jó kérdésekről az jutott eszembe, hogy van néhány nagyon fontos kérdés, amit fel kell tegyünk a házaspárunknak. Házaspárunknak, nem annak, akivel együtt jársz. OK?
Két bejegyzés lesz majd arról, hogy mit kérdezzenek meg a férjek a feleségüktől, és mit a feleségek a férjüktől. NAGYON HASZNOS LESZ!!!

ÉS HA KOMOLYAN VESZED ŐKET, AKKOR TELJESEN MEGVÁLTOZTATJA MAJD A HÁZASSÁGOD (JÓ IRÁNYBAN)!

Jó éjt!

2 megjegyzés:

  1. Drága Pásztor! Elolvastam minden bejegyzésedet, Isten áldjon minden betűért! Hűséges olvasód lettem.

    VálaszTörlés
  2. várjuk nagyon!!

    VálaszTörlés