2012. február 21., kedd

Vezetőként Elkövetett Legnagyobb Hibáim - 1. rész

És még mennyi hiba áll még előttem!

Az egyik kérdésem, amit fel szoktam tenni, ha egy vezetővel találkozom ez, „Melyek a legnagyobb hibák, amiket vezetőként elkövettél?” Nézzük, hogy én mit válaszolnék, ha valaki feltenné ezt a kérdést…

#1 – Nem Hallgatok A Szent Szellemre

Vannak olyan időszakok, mikor Isten olyan betekintést ad egy vezetőnek, amilyet senki másnak – HÁT PONT EZÉRT tette őt a vezetőnek. Véleményem szerint, vezetni AKKOR A LEGKEMÉNYEBB, mikor TUDOD mit mondott Isten…de senki sem látja úgy a dolgokat, ahogy te (ugye, mert vezetőként neked mutatta meg Isten).

Dávid király is szembesült ezzel 1 Sámuel 24:1-7-ben, mikor Saul a „kezébe lett adva.” A körülötte lévő „vezetők” erőltették a döntéshozatalt (hogy nyírja ki) – MÉG BIBLIA VERSÜK IS VOLT, hogy a vágyukat alátámasszák vele…de Dávid TISZTÁBAN VOLT VELE, tudta a szívében, Isten mást mondott…és nem volt hajlandó áthágni azt.

A legnagyobb hibák, amiket elkövettem azok voltak, amikor Isten tisztán mondta, hogy mit csináljak (vagy ne csináljak) és én ellene mentem, mert nem mindenki értett egyet vele körülöttem…vagy csak nem volt túl sok értelme.

#2 – Mikor Nem Az Voltam, Akinek Isten Elhívott

Szolgálatom hajnalán, mikor az Úrral való pályafutásom elkezdődött (1997-ben), megküzdöttem azzal, hogy az legyek, akinek az Úr egyedien alkotott (majd 9 évig tartott és még most is bontakoznak a szárnyaim). Ezek az évek arról szóltak, hogy egy bizonyos valakivé váljak. Pazarlás volt…vagy mégsem? Na mindegy! Most már tudom, hogy bátran lehetek az, akivé Isten teremtett! Még akkor is, ha ez nem fér bele a mások által körberajzolt vezető, szolgáló, vagy keresztény fogalmába. Isten alkotott és formált olyanná, amilyen vagyok, és napról-napra szabadítja ki, mert az elhívásom betöltéséhez az a Balázs kell, akivé Isten teremtett és nem az, akinek mások gondolnak, hogy lennem kellene.

Isten arra hívott el, hogy Én legyek, és nem valaki mássá...ha másokat próbálok „majmolni”, ahelyett, hogy afelé a jellem felé haladnék, amit Isten egyedien rajtam keresztül akar bemutatni…az tiszteletlenség a Teremtőmmel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése