2012. február 24., péntek

Vezetőként Elkövetett Legnagyobb Hibáim - 2. rész

#3 – Azt Gondoltam, Hogy Jobban Meg Tudom Csinálni A Dolgokat, Mint Mások – Emiatt Nem Delegáltam És Mikró-menedzseltem

Minden vezetőnek van problémája…azt gondoljuk, hogy sokkal jobban tudjuk csinálni (helyettesítsd be), mint az a másik személy.

Egyébként ezen részünket Isten helyezte belénk, mint vezetőkbe. DE, ha folyamatosan ez alapján működünk, azzal nyomorékká tesszük a gyülekezetet és demoralizáljuk azokat, akik velünk dolgoznak.

Senki az ég egy adta világon nem úgy csinálja a dolgokat, mint ahogy én. Ezért kell mindig a legjobb és legmegfelelőbb embert alkalmazni, felkérni, megbízni, AZTÁN ELÁRASZTANI látással, majd szabadjára engedni. Így tud Isten királysága előre haladni!

#4 – Azt Akartam, Hogy Felfigyeljenek Rám És Nem Azt, Hogy Odaadó És Hűséges Legyek

Meg vagyok győződve arról, hogy a siker az egyik legveszélyesebb dolog, amit Isten a kezünkbe enged.

Mikor a szolgálat jól megy, növekszik, gyarapszik, úgy érzed, hogy minden gyülekezetünknek látnia kéne, mit csinálunk. Így voltam ezzel én is néha. És pont ezért a szolgálat SOKKAL inkább RÓLAM szólt, mint kevésbé Jézusról.

De János 3:30 igazsága úgy fejbe vert, mint egy RAKLAP TÉGLA a tizedikről.

2007-ben (Budapesten) megéltem egy mélypontot a szívemben (a szolgálat jobban dübörgött, mint valaha…ha része voltál az Új Kezdet csapatnak, jól tudod)…ebből kifolyólag újra azokra fókuszáltam, ami, és AKI igazán számít. Ezek után már annyira nem érdekelt, hogy ki mit szól ahhoz, amit csinálok. Szenvedélyesen szeretem…

• Krisztust
• Virágot
• Flórát és Fruzsit
• Gyülekezetet

ENNYI…végső soron szenvedélyesen szeretni akarom Jézust…a feleségemet, ahogy Jézus szeret engem…Flórát és Fruzsit, egy olyan módon, hogy mikor felnőtté válnak úgy ismerjenek, hogy tiszteljenek…és a Szent Szellem segítségével segíteni pásztor Csabának a gyülekezet vezetésében, hogy az Ő királysága növekedjen és a pokol kapui porosodjanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése