2011. január 14., péntek

AZT SZERETNÉM, HOGY JÓL CSINÁLJA!

Miket tud tanítani Isten a gyermekeinken keresztül…?

Mikor kérdezgetem őket dolgok felől, hogy az milyen színű, az milyen betű, stb…nyilván koruknak megfelelően…akkor, NAGYON-NAGYON azt szeretném, hogy a helyes választ mondják.

Nincs olyan szülő ezen a földön, aki abban gyönyörködne, hogy a gyermeke elbukik (OK...lehet van néhány, de azok nem normálisak!)

Amikor bajba kerülnek és Virágnak meg nekem fegyelmeznünk kell őket…tényleg a tőlem telhető legjobbat akarom tenni értük, hogy más irányba vezessem őket…de persze ezzel komoly kényelmetlenségeket okozok nekik.

Nem akarom, hogy elszúrják! Azt szeretném, hogy sikeresek legyenek az életben. Apjukként, mindig próbálom olyan helyzetbe tenni őket, ahol tudom, hogy sikerülhetnek a dolgok…ha akarják.

És ugyanezt teszi Isten is az Ő gyermekeivel.

Az egyik félreértés, amit emberek hisznek, hogy ISTEN az akarja, hogy elbukjunk, elszúrjuk az életet (mert azáltal tud minket tanítani). Nyomorultként akar minket látni. Azt akarja, hogy az életünk elpusztuljon.

NEM IGAZ! Tudom, mert…ahogy visszatekintek az életemre, őszintén mondhatom, hogy a legnagyobb hibáimat az eredményezte, hogy NEM hallgattam Őrá, NEM követtem Őt!

Az én mennyei Atyám, aki tökéletes, azt akarja, hogy rendben legyen az életem…és ugyanezt akarja számodra is. Megígérte Jeremiás 29:13-ban, ha keressük Őt teljes szívvel, akkor megtaláljuk. Azt vettem észre, hogy Isten nem hallgat…hanem inkább az történik, hogy nem hallgatok Őrá (vagy megpróbálom figyelmen kívül hagyni.)

Ez csak valami, amire tanított az Úr…

1 megjegyzés: