2011. január 20., csütörtök

Mi Az, Amit Nagyra Értékelünk? 2. rész

#2 – A Bibliát Nagyra Értékeljük

Pásztorként – hiszem, hogy a teljes Biblia Istentől ihletett, Isten szava, ami csalhatatlan és hibátlan. Nem hiszek abban, hogy sok rész benne csak allegória (képes beszéd)…értem ezalatt Jónást és a nagy halat (a Biblia nem említ bálnát), tényleg benyelte 3 napra…a Vörös tengeren valóban átkeltek, mert Isten egy utat adott nekik azon keresztül, és igen, Jézus tényleg a vízen járt…és BIZONY hiszem hogy Jézus feltámadt a halálból…és mindezeket azért, mert a Biblia mondja.

Emberek vitázhatnak az Íráson – hogy mit hisznek – de az az igazság, hogy számomra MŰKÖDIK!!! És nem csak nekem…hanem mindenkinek, aki fogja a benne lévő bölcsességet és alkalmazza. SOHA nem jött még oda hozzám senki, aki azt mondta volna, hogy „Az életem nagyszerű volt egészen addig, amíg el nem kezdtem olvasni a Bibliát…és amióta olvasom és alkalmazom az életemre – hát minden összeesküdött ellenem és teljesen rossz irányba fordult az életem.”

NEM – inkább az ellenkezője. A Biblia működik, mert a Biblia igaz – PONT.

Ezt megígérhetem neked…nem lesz olyan vasárnap, amikor nem Isten Igéje lesz hirdetve.Elmagyarázzuk és hirdetjük Isten Igéjét egy olyan módon, ahogy az emberek megértik. Én egyszerűen nem hiszek abban, hogy a Bibliát annyira komplikálttá kellene tenni, mint ahogy teszik néhányan!!! Isten nem azért adta, hogy összekuszáljuk a dolgokat vele.

A tegnapi istentiszteleten hallhattunk egy fantasztikus tanítást Pásztor Csabától arról, hogy hogyan éljünk egy olyan életet, aminek szerves része a Biblia. Szerintem pár napon belül meghallgatható és letölthető a www.szeged.bibliaszol.hu -ról. Beszélt a Biblia olvasásról, bibliatanulmányozásról, áhítatról és elmélkedésről. Meg kell hallgatnotok!!!

Szóval mi a munkánk itt Szegeden? Az, hogy fogjuk Isten Szavát és segítsük az embereknek, mutassuk meg nekik, hogy hogyan alkalmazhatják azt az életükben, most 2011-ben. Nem az a vágyunk, hogy csodálatos történelem leckéket adjunk…mert arra jöttem rá, hogy az emberek nagy részét nem igazán érdekli, hogy hány tonna aranyat használtak fel a jeruzsálemi templom felépítésére, mikor a házasságuk éppen széthullóban van, a gyerekük bukásra áll az iskolában, és csak Isten tudja, hogy honnan lesz majd pénz arra, hogy a számlákat kifizessék.

Ezért csináljuk azt, amit csinálunk – hogy amit az emberek hallanak, az a Biblia prédikálása legyen…ÉS aztán hazavigyék és ALKALMAZZÁK azt az életükben. A kereszténységben túl sokáig csak a rituálékon keresztül „kapcsolódtak” az emberek (talán még most is?)…ugyanolyanok maradtak, mint ahogy odamentek…nem változott semmi, mert nem tanultak semmit.

De…ha Isten Szavát tanítjuk egy olyan módon, ahogy mindenki megérti – az ÉLETEK MEGVÁLTOZNAK!

És akkor jöhet a harmadik…holnap…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése