2011. április 12., kedd

Az Álmaink Csak Nőnek!

Napról-napra arra jövök rá, hogy az álmaink mennyire kicsik ahhoz képest, hogy Isten milyen hatalmas! Úgyhogy arra kérem Őt, hogy töltsön be az Ő álmaival…és ezek a dolgok jutnak eszembe…

Én nem egy jó házasságot – hanem egy CSODÁLATOS ÉS FANTASZTIKUS házasságot akarok! Egy asszonyt akarok szeretni egész életemben – és azt akarom, hogy jövőre még jobban egymásba habarodjunk, sőt egy évvel rá még jobban, sőt egy évre rá…tudjátok. Nem akarok csak egy fedél alatt élni Virággal és eltűrni egymást „a gyerekek kedvéért” JÓL akarom szeretni a feleségem!!! Olyan idős házaspár akarok lenni, akik kézen fogva sétálgatnak majd…és nem tudják visszafogni magukat, hogy ne érinthessék meg egymást! ÉS ez MEG FOG történni…hűűű…szeretem a feleségem!!!

Nem gyermekeket akarok felnevelni…hanem tanítvánnyá akarom őket tenni. Azt akarom, hogy a lányaim szerelmesek legyenek Jézusba, mert látták, hogy Virág és én mennyire szeretjük Őt…és milyen hatással van az életünkre. Azt akarom, hogy tudják mi a jó és mi a rossz, mert ismerik Isten Igéjét. Azt akarom, hogy abban nyomuljanak, amit Isten helyezett a szívükre. ÉS azt is akarom, hogy az ő gyermekeik is szeressék Jézust, mert mi Virággal ezt az örökséget adtuk nekik.

Nem csak egy pásztor akarok lenni a gyülekezetben…egy MOZGALOM része akarok lenni! Isten annyival nagyobb és hatalmasabb nálunk és annyival többet tud adni és létrehozni, mint amit el tudunk képzelni!!! Vannak terveink…nem kicsik…De Isten csak rájuk néz (amiről mi azt hittük, hogy túl nagy és túl sok) és képes megsokszorozni azt. Rájöttem...Isten sokkal jobban szereti ezt a gyülekezetet, mint mi…és sokkal inkább azt akarja, hogy növekedjünk minden területen, mint mi!

Nem akarok többet beszélni Istennek…többet akarok TŐLE hallani!!! Túl sokat beszélek én Hozzá, hogy mit akarok Tőle, hogy mit áldjon meg, hogy mit csináljon. Hallgatni akarok…hallani a hangját. Annyira valósnak akarom a hangját az életemben, mint bármi másnak, ami valóságos. Tudom azt, hogy ahhoz, hogy sikeres legyek férjként, apaként és vezetőként, az Ő iránymutatására van szükségem! Több időt akarok az Igével tölteni, Krisztus elméjét akarom! Annyiszor mondtam már nektek ezt – soha senki NEM SZÚRTA EL az életét azzal, hogy követte Krisztust!!!

Isten nyújt rendesen…NAGYON rendesen. Olyan dolgok forognak az elmémben, amikről még soha nem gondolkodtam. Ötletek, álmok…Izgatott vagyok az Úrral való járásommal kapcsolatosan, a családomat illetően, és hogy mi fog történni a gyülekezettel, a gyülekezetben!

Nagyon várom, hogy mit hoz a jövő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése