2010. december 9., csütörtök

Indul Egy Új Bejegyzés Sorozat

Van néhány gondolatom a gyülekezetről, úgy általánosságban véve. Hadd tisztázzam le! Szenvedélyes híve vagyok a gyülekezetnek…ha elvágom az ujjam, akkor a gyülekezet folyik vér helyett…ez volt az egyetlen szervezet, amit Jézus alapított, mikor itt volt a földön. Ha jól működik…nincs ahhoz hasonló a földkerekségen!

Ami érdekes, hogy mielőtt találkoztam Krisztussal…nem ilyen voltam…utáltam a gyülekezetet…aztán megváltoztatott, tűzet gyújtott a szívemben…és az elmúlt 5 évben egy látással és szenvedéllyel töltötte meg az elmém, hogy ugyanaz a dolog emésszen engem is, mint Őt – A MENYASSZONYA!!!

A legtöbb vitát kiváltó téma ma a keresztény világban a „gyülekezet növekedési” mozgalom. Néhányan nagyon benne vannak…néhányan pedig kicsi gyülekezet akarnak maradni, hogy mindenki ismerhessen mindenkit.

(Én nem vagyok benne a gyülekezet növekedési mozgalomban – habár néhányan azt hitték – én az evangelizációban vagyok benne – ezt a briliáns ötletet egy RADIKÁLIS fickó találta ki, akit úgy hívnak, hogy JÉZUS…ha olvasod az Írást, akkor azt láthatod, hogy ez olyasvalami, ami nem opcionális!)

Úgyhogy a következő bejegyzések, lehet nem egymás után, de arról fognak szólni, hogy „A Gyülekezet És A Vele Járó Szenvedély!” Megnézzük az Írásban, hogy Jézus mit gondol azokról a gyülekezetekről, amik növekednek és mit azokról, amik kicsik akarnak maradni.

Nagyon buli lesz!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése