2010. december 31., péntek

A TOP bejegyzések 2010-ben @ botarbalazs.blogspot.com-on

Asszem így évzárásként csak végig mennék a TOP10-es listán. A 10 legjobban látogatott bejegyzés a blogon…szerintem ez buli lesz.


#10 –
Hogyan Közelíts Egy Fiatal Hölgyhöz? 4 Dolog, Amit Tudnod Kell. Ezek őszinte jó tanácsok voltak az egyedülálló fiúknak. A kezdeményezés művészet…nagyon élveztem a megírását…bár így van ez mindegyikkel!

#9 – Ez a bejegyzés biztos, hogy forró hangulatot hozott néhány házasságban. Néhányaknak komoly döntéseket kellett hozni…de a házasság melóval jár…főleg a pásztoroknak.

#8 –
Ez szintén sok jó információt és gyakorlati jó tanácsot tartalmazott az egyedülálló férfiaknak! A lányok rajongtak ezekért a bejegyzésekért és nagyon egyetértettek…tűnődöm, hogy miért…

#7 – Volt néhány haláleset a gyülekezetben az elmúlt pár hónapban, úgyhogy teljesen megértem, hogy a TOP10-ben benne van. Remélem sokat segített mindenkinek…

#6 – Ez egy gyors tüzelés volt…szellemi Uzi géppisztoly sorozat…gondolat ébresztőnek nagyon hatásos volt és elég rövid is, hogy megragadjon! Ha mind alkalmaznák és ráadásul még Krisztus követői is lennének az egyedülállók, akkor nem lenne annyi siránkozó fiú és lány köztetek…bocsi, de muszáj volt ezt leírnom.

#5 – Ez a bejegyzés az egyik kedvencem. Annyit forgatom az elmémben…szerintem megpendítettem egykét kényelmetlen húrt, de imádom ezt csinálni!!!

#4 – Na ezek aztán kulcs kérdések…voltak is visszajelzések…azt hiszem kihívtam a férjeket rendesen! Ha feltetted ezeket a kérdéseket, akkor valószínűleg nem monoklik lettek a szemed alatt, hanem rúzs foltok a nyakadon…

#3 – Egyedülálló lányok…szerintem ez egy jó kis eligazítás volt és minden tiszteletem a tiétek, mert a harmadik leglátogatottabb bejegyzés volt. Büszke vagyok rátok!

#2 –
Na ez tényleg kihívás volt! És olvastátok is rendesen…jöttek is a megjegyzések a blogon, facebookon, személyesen…örülök…szeretek felkavaró lenni. Egy nem hívő feleség is olvasta és abszolút pozitív visszajelzést adott…

#1 – Na ez meglepett…remélem nem a hölgyek olvasták el ilyen sokszor…de kaptak a férfiak rendesen!

Összesen 9486 látogatás volt, amik kifejezetten a cikkekre való klikkelést jelentik és nem kimutatható az, amikor „csak” a nyitó oldalt látogatták meg.

Hát ennyi…köszönöm, hogy visszatértek és olvastok rendszeresen vagy nem rendszeresen. Egy bombasztikus hírrel fogjuk kezdeni a következő évet! Valószínűleg az első héten majd kirukkolok vele. Isten hatalmas volt 2010-ben és az lesz 2011-ben is. Elképesztő dolgokat várok Tőle az új évben (amit szem nem látott, fül nem halott, sőt, még csak ki sem vagyunk képesek találni). Ha ilyen a várakozásod…olyan, amit kiröhögnek, akkor Istentől való látásod van. Nagyon buli lesz 2011!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése