2010. szeptember 28., kedd

MINDIG

Vannak dolgok az életben, amik MINDIG meg fognak történni…mindegy mit csinálsz, mint például…

A TESCOban van vagy 30 pénztár, de amikor te mész, akkor MINDIG csak kettő van nyitva és aból is MINDIG az egyik elromlik! (És ez MINDIG az, amelyikben te állsz!)

MINDIG lesz olyasvalaki az úton, aki bevág eléd és persze sokkal lassabban megy, mint te…ha pedig várt volna, simán kikanyarodhatott volna, mert mögötted senki nem jött.

Az emberek MINDIG megkérdezik, hogy „Felkeltettelek?” mikor hajnali 3:00-kor hívnak telefonon!

MINDIG!

Van néhány dolog a szolgálatban, ami szintén mindig meg fog történni – ezek megtörténnek, vagy meg kell, hogy történjenek:

#1 – Lesznek MINDIG Emberek,Akik Megtámadják A Látásodat

Mindegy, hogy pásztor vagy szolgáló vagy biblia tanulmány vezető vagy – emberek megtámadnak, ha van egy látásod. Arra jöttem rá, hogy az embereket vagy motíválja…VAGY…irritálja a látás. Ha a későbbi történik, akkor támadni fog.

Egyébként…ha emberek nem támadják a látásodat, akkor azt mondanám, nem valószínű, hogy van látásod (inkább mozdulatsorokat csinálsz vagy valaki rád bíott valamit, amire nem is volt látásod).

Szokj hozzá…mikor arra vágyakozol, hogy valami hatalmasat csinálj Istenért, az ellenség ki lesz bukva rád…és olyan forrásokat fog használni, hogy elkapjon, amiket gyűlölsz. Maradj meg a pályán kitartással!

Hadd mondjam még el ezt is – ne üldözd ezeket az embereket – meg leszel vele kísértve…meg leszel kísértve, hogy kompromisszumot köss és ne azt tedd, amit Isten a szívedre helyezett.

#2 – Az Emberek Mindig Megkérdőjelezik Majd A Motivációdat

Jobb, ha tudod, hogy mit miért csinálsz…mert emberek sokasága lesz majd, akik folyamatosan mondogatják majd mindenkinek, hogy TE mit miért csinálsz…és persze annak semmi köze nem lesz ahhoz, hogy valójában te mit és miért csinálsz. (Uh…már én is belezavarodtam…remélem van valami értelme!)

Egészséges dolog, amikor megkérdőjeleződik a motivációd…NAGYON egészséges; de azt meg kell értsd, hogy vezetőként soha…de SOHA…sem kell magyarázkodnod az emberek előtt…mert rengeteg időt elfecsérelhetsz, amit Isten országára fordíthatnál.

Hallottam egyszer, és annyira jó…a barátaidnak nincs szüksége magyarázatra…az ellenségeid meg úgysem hisznek neked!

#3 – Mindig Lesznek Emberek, Akik Elhagynak

Ez tény…hányszor láttuk ezt, hogy akik az elején lelkesek voltak és ígérgettek, azok aztán eltűntek.

Őszinte leszek – ez fáj; megtapasztaltam már…de ez rendben van. Akik elmentek csatlakoztak másik szolgálathoz, vagy másik gyülekezethez és szolgálnak továbbra is…és Istené a dicsőség ezért!

Két dolgot tarts észben…ne törődj azzal, hogy mit mondanak rólad, akár jó, akár rossz. Hallottam egyszer ezt a jótanácsot valakitől: „Légy óvatos az emberekkel, mert akik istenítenek, azok meg is feszítenek!”

A másik dolog ez…nem számít, hogy hányszor sülsz be a szolgálatban…NEM ÁLLHATSZ LE
azzal, hogy szeresd az embereket! Jézus azt mondta, hogy a két legfontosabb parancsolat ez: Szeresd Istent és szeresd az embereket! Nem kényszeríthet egy ember vagy emberek egy csoportja, hogy egy barlangban bújkálj. El vagyunk hívva arra, hogy embereket érintsünk meg, embereket érjünk el…még a nehéz eseteket is.

#4 – Mindig Látogass Vissza Arra A Kérdésre, Hogy „Miért Csinálom, Amit Csinálok?”

Volt mikor kaptam rendesen emberektől és elgondolkodtam a szolgálaton…kicsit kimerűlten. Ezen gondolkodtam „Van annyi sokkal könnyebb munka odakint.” „Persze hogy van…de egyiket sem tudnám olyan boldogan csinálni, mint ezt!” És persze most van egy világi munkahelyem, előtte meg a gyülekezetben dolgoztam, de ez van most.

Igaz ez! Amit csinálok, Jézus Krisztusért csinálom. Teljesen megváltoztatta az életem, megtisztította a lelkiismeretemet és teljesen újjá tett. A Zsidó levélben azt mondja Isten, hogy szegezzük a tekintetünket és gondolatainkat Jézusra!

Megkérdezem magamtól rendszeresen, „Miért csinálom, amit csinálok?” Az ok mindig ugyanaz…nem tudnám elképzelni, hogy mást csináljak. Jézus lángra lobbantotta a szívemet, és ez csak egyre forróbb lesz!

1 megjegyzés:

  1. Balázs!!!....
    Iszom a szavaidat, nagyon sokszor el fogom olvasni, én naivan, lelkesen elkedzetem egy látást, és igen kemény dolgokba ütköztem, ami igazán rosszul esett, hogy nem számítottam rá, nem tudtam hogy ez így működik, de megtanultam. Most hogy ezt a bejegyzést olvasom hihetetlen erőt ad a további szolgálathoz, mert eddig nekem senki nem mondta, hogy ez így működik, csak kaptam a pofonokat, a tesóktol is, a pásztoromtól is, mindenkitől, erőm volt, mert éreztem az Úr erejét, csak ezek a dolgok nagyon megleptek, de most ez a bejegyzés nagyon jólesett, szinte boldogságot érzek. Köszönöm.

    VálaszTörlés